SuperoLog is:
Wim
b°b
Sendermen
Joost
Koos

Laatste praters:
BEARWWW (United de Boer): and https://www.bearwww.com ?
www.kieseenuitje.… (Zomer vol liefde): strak wagentje wel. Ziet er goe…
RuSt (Superolog 10 jaar…): Een reunieje, ja!
b°b (Superolog 10 jaar…): Oeh, dat vraagt om een reunië!
RuSt (Superolog 10 jaar…): Gefeliciteerd! Maarre, is het n…
Sndr (Nog steeds te paa…): Verkeren of verkeerden de boeke…
Wim (Trends zonder oor…): Ik vind het wel verstoer… ik he…
André (Trends zonder oor…): Audi is Der Anstichter. Ze schr…
Ben (Nog steeds te paa…): Enigste?
Agnes (Behandelbare Jazz…): Eigenlijk alleen irritatie opge…

-->

Links

Oude SuperoLog

Joost
about:blank
Henkiepenkie
Elke Dag RuSt
Midas Steeman
10e
Mijn Kop Thee
George
Merel Roze
sneeuwblind
Schlijper
bieslog

fileunder
MOMI

SoundSupport.net
Soda P
K-oZ Collective
TegenLog
Syndicatie
Meer blogs...

beleefbaar.nl

Archives
01 Jul - 31 Jul 2002
01 Aug - 31 Aug 2002
01 Sep - 30 Sep 2002
01 Oct - 31 Oct 2002
01 Nov - 30 Nov 2002
01 Dec - 31 Dec 2002
01 Jan - 31 Jan 2003
01 Feb - 28 Feb 2003
01 Mar - 31 Mar 2003
01 Apr - 30 Apr 2003
01 May - 31 May 2003
01 Jun - 30 Jun 2003
01 Jul - 31 Jul 2003
01 Aug - 31 Aug 2003
01 Sep - 30 Sep 2003
01 Oct - 31 Oct 2003
01 Nov - 30 Nov 2003
01 Dec - 31 Dec 2003
01 Jan - 31 Jan 2004
01 Feb - 29 Feb 2004
01 Mar - 31 Mar 2004
01 Apr - 30 Apr 2004
01 May - 31 May 2004
01 Jun - 30 Jun 2004
01 Jul - 31 Jul 2004
01 Aug - 31 Aug 2004
01 Sep - 30 Sep 2004
01 Oct - 31 Oct 2004
01 Nov - 30 Nov 2004
01 Dec - 31 Dec 2004
01 Jan - 31 Jan 2005
01 Feb - 28 Feb 2005
01 Mar - 31 Mar 2005
01 Apr - 30 Apr 2005
01 May - 31 May 2005
01 Jun - 30 Jun 2005
01 Jul - 31 Jul 2005
01 Aug - 31 Aug 2005
01 Sep - 30 Sep 2005
01 Oct - 31 Oct 2005
01 Nov - 30 Nov 2005
01 Dec - 31 Dec 2005
01 Jan - 31 Jan 2006
01 Feb - 28 Feb 2006
01 Mar - 31 Mar 2006
01 Apr - 30 Apr 2006
01 May - 31 May 2006
01 Jun - 30 Jun 2006
01 Jul - 31 Jul 2006
01 Aug - 31 Aug 2006
01 Sep - 30 Sep 2006
01 Oct - 31 Oct 2006
01 Nov - 30 Nov 2006
01 Dec - 31 Dec 2006
01 Jan - 31 Jan 2007
01 Feb - 28 Feb 2007
01 Mar - 31 Mar 2007
01 Apr - 30 Apr 2007
01 May - 31 May 2007
01 Jun - 30 Jun 2007
01 Jul - 31 Jul 2007
01 Aug - 31 Aug 2007
01 Sep - 30 Sep 2007
01 Oct - 31 Oct 2007
01 Nov - 30 Nov 2007
01 Dec - 31 Dec 2007
01 Jan - 31 Jan 2008
01 Feb - 29 Feb 2008
01 Mar - 31 Mar 2008
01 May - 31 May 2008
01 Jun - 30 Jun 2008
01 Jul - 31 Jul 2008
01 Aug - 31 Aug 2008
01 Sep - 30 Sep 2008
01 Oct - 31 Oct 2008
01 Nov - 30 Nov 2008
01 Jan - 31 Jan 2009
01 Feb - 28 Feb 2009
01 Mar - 31 Mar 2009
01 Apr - 30 Apr 2009
01 Jul - 31 Jul 2009
01 Aug - 31 Aug 2009
01 Oct - 31 Oct 2009
01 Mar - 31 Mar 2010
01 Jun - 30 Jun 2010
01 Jul - 31 Jul 2010

Misc
Subscribe with Bloglines
XML: RSS Feed
Powered by Pivot - 1.40.5: 'Dreadwind'

Tuesday 12 Apr '05 -Bah

Vind een konijn, zet hem op een site en zeg dat je hem slacht als er niet binnen een bepaalde tijd 50.000 dollar op je rekening staat.
Media pikt het op en er is nu al 24.000 dollar binnen.
Bah. Stom. Suf. Walgelijk. Roer. Tuurlijk weer VS. En wat een suf volk. Zo beloon je een zieke geest. Een konijn dat dood gaat: vreselijk. Elke dag sterven er konijnen en nog veel meer koeien, varkens, kippen. Vreselijk. Maar dit? Dit is de waanzin ten top. Is het een statement? Nee, volgens mij is het zieke verrijking over het hoofd van een konijn. Als de vinder van toby een hart heeft, stort hij alles naar de arme kindertjes in Afrika, kunnen die weer een konijn eten.
Ik verbied jullie geld over te maken! Dit is een principekwestie! Toby is de martelaar van de heldere geest, het standbeeld tegen de huichelarij en de overwinnaar van de manipulatie! Broeva Konijn.
Voila de kutlink

Inderdaad ongelooflijk dat iedereen dit serieus neemt. Lang leve internet!

In de bedrijfskunde heet dit Virale Marketing. Allerlei individuen sturen een linkje/plaatje/filmpje naar elkaar door of posten het op hun weblog, anderen klikken op het linkje, denken “oh, wat cool/zielig/handig/interessant/grappig” en verspreiden het weer verder. De promotie verspreidt zich zelfstandig, als een virus, over het internet uit.
Gmail, Hotmail, Orkut, This land is your land (VS verkiezings flase), star wars kid, enz enz enz enz, de lijst is eindeloos

Er is veel geld mee te verdienen (zoals blijkt met dit konijntje). Bedrijven maken hier dus gretig gebruik van, omdat ze zich op internet niet aan gedragscodes hoeven te houden, groffere uitingen kunnen doen en dan kunnen claimen dat ze er zelf niet achter zitten. Hyperdehype, en we hebben bijna-gratis reclame voor een specifieke doelgroep, en een nog eens een extra golf van media aandacht van eventueel gemorrel bij de rechtbank.

Ford: Een Ford SportKa onthoofdt een kat en/of slaat een duif dood
VW: Polo die sterk genoeg is om een autobom tegen te houden
Reebok: Terry Tate, Office Linebacker
Puma: suggestieve foto’s
Enz enz, ook hier komt er bijna geen einde aan.

Een prachtig principe dat zich de afgelopen 5 jaar heeft ontwikkeld. Mond-op-mond reclame reloaded, lang leve de “nieuwe” media.

Oh ja, bijna vergeten:

En we trappen er allemaal elke keer weer in.

Ik lees bijna geen krant meer en het doet me echt goed!
Het gaat plotseling heel goed met Nederland.

Lang leve de media!

Oja, en we noemen het: mediadieet!

Update: Ik ben al 2600 berichten afgevallen en 40 hersenquotiteiten aan negatieve gedachten.

Please enable Javascript (and reload this page) to add any comments.

  
Remember personal info?

Emoticons / Textile

Last van spammerts, dus even de volgende vraag beantwoorden aub en ik ga hier geen hints geven... As je het niet weet, ben je het niet waard om hier commentaar te leveren
 

  (Register your username / Log in)

Notify:
Hide email:

Small print: All html tags except <b> and <i> will be removed from your comment. You can make links by just typing the url or mail-address.

terug naar start